Wednesday, September 22, 2010

kawan?

ak da masalah ngan kawan! TOLONG! ak xpaham kenapa perangai dy xberubah. dari dulu sampai sekarang sama ja. 

"malang hidup aku skrg......hilang kwn..hilang teman..hmm..cukup berat dugaan aku waktu ni...aku benci dgn diri aku..aku benci sbb aku x pnah twu kwn aku plg syg x pnah sukakan aku...tp tu yg kluar dr mulut dia..sakit kna tembak xkn sesakit dikhianati kwn sndiri.."


p/s post fb orang berkenaan.

walaupun dy xgtaw nama tapi ak taw kawan yang dy maksudkan tu ak. banyak oo komen komen orang kat post tu. ramai yang bersimpati ngan dy sebab orang tataw benda betol. pas ak baca post dy, ak nangis. xsangka kawan yg baek ngan ak boleh cakap macam macam benda xbetol pasal ak. Ya Allah Kau sedarkanlah dy.

ak teringin nak tanya dy bila ak kata ak benci dy. teringin sngt! tapi lepas ap yang jadi ak dah malas nak message, nk tepon dy lagi la ak malas. 

bila plak ak kianat dy? ap ak wat sampai dy kata ak kianat kat dy? hanya Allah yang tahu..



cara dy cerita kat kawan kawan dy macam ak buat salah gila vavi kat dy. kepada kawan kawan yang sokong ak thanz a lot ya. <3 ema, aini, intan <3 



No comments:

Post a Comment